Atenallat

 

 

Un ocell damunt la Roca Funerària de Machu PicchuAtenallat
(escolta la cançó original)

Diuen que l’esperança no es perd,
(que) dóna forces per continuar
Ningú sap quant llarg és el camí
ni quants obstacles intentaran
que caiguis
On és el destí?
Quan descansaran els meus somnis?

Monstres que ja van acovardir
alguns dels aventurers més valents
es van creuar al mig del meu camí
I no van deixar-ne res de mi
ni trossos
Cor apedaçat,
Qui vol que amb això jo m’aixequi?

Em sento atenallat
entre la por
i la il·lusió
Estic empès pel desig
però també el desengany
em té paralitzat
Vull trobar de nou la serenor
i esbrinar:
M’estic equivocant? Què no estic veient?
M’estàs enganyant? M’estic enganyant?

Jo sé que els sentiments hi són
i que, ja no sóc jo el que decideix
Està tot a les seves mans
Jo crec que ja li he mostrat tot, per ara
I el temps provarà
penosament que no mentia

Em sento atenallat
entre la por
i la il·lusió
Estic empès pel desig
però també el desengany
em té paralitzat
Vull trobar de nou la serenor
i esbrinar:
M’estic equivocant? Què no estic veient?
M’estàs enganyant? M’estic enganyant?

Anuncis

Deixa un comentari

